Slutat




Imorgon ska mamma och jag och min syster åka in till a6(köpcentrum) och köpa joggingskor.
Måste bli bättre i träningen.
För att jag har slutat på min fotboll.
Tragiskt? Knappast. inte kul när alla runt omkringen är jätte duktiga. medan man själv typ inte kan passa en boll (lite övedrivet) Men ni fattar poängen. ;/
Så idag var jag ute och sprang.
Enligt massa olika källor ska man träna 3 gånger i veckan
sen ska man vila dom andra dagarna, så jag kör lite enkla Youga/små tränning med stor boll.
 Blir nog lite friskis och svettis.
 Funderar om jag ska köpa en tränningskalender.
men isåfall till sommaren. eftersom att det är onödigt att köpa nu när ett halvår har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0