Bara för att jag behövde detta!

Men jag är bara på sååååååååå mycket. Ska baaaraa läga till en viktig sak jag ska åka till liseberg under september, nu hoppas jag att Erica som skulle åka veckan innan oss till liseberg åker samtidigt som oss, bara för att vi vågar åka allt. (typ förutom jag som inte har åkt höjdskräcken(för att det var sssååååå lång kö))
http://trulyamanda.blogg.se/2010/august/bra-med-hosten.html
Allt kom från Amandas blogg.
♥ På hösten man man sitta inne och kura med en filt och varm choklad. Är inte det det mysigaste som finns?
♥ Man får äntligen börja träffa kompisar varje dag igen!
♥ Skolan... Hur många har inte ångest för att den börjar igen? Men egentligen, när skolan väl börjat så är det inte så hemskt som man tänker sig, jag lovar!
♥ Man har helgerna att se fram emot. På sommaren är ledighet vardag, men då blir det faktiskt inte lika rolig att vara ledig. För visst är det skönt när man pluggat en vecka, så kommer fredagen, vad bra det känns då!
♥ Höstmodet, det är så kul! Stickade koftor, mysiga halsdukar, snygga boots osv, osv. Jag tycker att man ska unna sig lite shopping när skolan drar igång, då känns det aningen bättre.
♥ Man slipper ha tråkigt. Det värsta med sommaren är att man ibland kan få otroligt tråkigt, när kompisarna är ute och reser.
♥ Höstlov! Det första man ser fram emot på hösten är ju höstlovet, då har man jobbat hårt ett par månader och då är det äntligen lov igen.
♥ Se hösten som en nystart, lova dig själv att ta tag i skolan, köp roligt skolmaterial som skrivböcker, kalendrar och sånt, då känns det roligare! Skriv ner några punkter på mål då vill uppnå denna terminen. Kanske vill du höja betygen? Eller hålla mer ordning på ditt rum?
♥ Man har julen att se fram emot! Efter höstlovet känns det inte som det är så långt kvar till julen, redan i november börjar man fixa mde julgrejerna. Sen kommer advent och hur underbar är inte den känslan?
♥ Höstkvällar, det är så mysigt! Man kan ha en filmkväll hemma med sina bästa kompisar, bara sitta inne och
kura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0