Godnatt på er

Imorron blir det la inte mer än ett inlägg på kvälla kanske ett på morgonen. Vet ni varför? Naeejj det kan ni ju inte!
Imorron ska jag toll vårt älskade Ullared! va typ i juni jag var där sist!! PANIK! liksom typ, hur ska det gå jag är ju typ pank, jag har bara några hundra, typ 500 eftersom på något sätt har jag  humm... "råkat" slösat lite pengar *host* på ben&jerrys(typ 250:-) men sedan har man ju köpt annat. Men sedan kan jag glädja mig åt att jag har jobbat in lite pengar under sommarn och att jag får saker av mamma. Hoppas jag.
Uppdate: Jag har hittat mitt minneskort till kameran! så nu kan jag fota igen med min kamera!
Blir bilder imorrgon kväll vad jag har köpt! :D<3

Pussa alla eraa nära och kära från mig, för jag börjar skolan på fredag!!
några ica känner började idag tror jag! xD<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh så fin blogg du har =D älskar den. allt bra med dig?

2010-08-18 @ 13:20:53
URL: http://jufiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0