Sawedika! resor & mormor på besök!<3<3

Benjamin är min favo hund han är en devärgspets, som ni nu fattar älskar jag hundar, och har alltid gjort det, igentligen gör heela våran familj det men vi har inte kunnat skaffa för ingen har kunnat ta hand om dom på dan eller när vi reser utomlands,

För våran familj älskar att resa, fast jag har bara varit utomlands 6gånger (räknar dock inte med norden för det räknas inte)thailand 4 och turkiet 2gånger, men snart till våren (åker jag nog till thailand igen) och sedan till london bara jag och mamma, innan jag och min syrra föddes åkte min mamma och pappa runt och båt luffade i grekland, italien kratzien tyskland, tja hela eu,ropa, eller min mamma har åkt och tågluffat 3 gånger varge gång var hon botta 3 månader tror jag nej det kanske var 2 eller jag vet inte men hon var borta länge, min syrra har varit i utomlands 8 gånger,  4 gånger i thailand 2 i turkiet, igång i london med min mamma och en gång på kanarieöarna när jag låg i magen. Pappa åker med kondrassons kakel för han är en sån bra und att han får åka gratis, han har la typ åkt till Tyskland, estland (dublin) ch några mer länder runt estland och den skiten. skit och skit men vad ska man kalla den.
jaja ni orkar la inte läsa deno här skiten men någon gång måste bli ett långt inlägg.
bild på köpet typ för 3-4år sedan i thailand, med fam Linder.

Lagon

Lagon=hejdå   thailänska
sawedika=Hej thailänska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0