Statestik problemen lösta

Ni vet ju att jag inte haft tillgång till data en tid så jag har la haft runt 5 brseökare varge dag, men nu när jag börjat blogga igen på ricktigt och med bilder och idag när jag fixade bloggify för att komma igång och tagga mig till att skriva så skaffade jag det. Blir inte ni det? taggade till att blogga om ni har lite mer besökare?
jo och bara på en halvtimma så steg den i från 10 till 30, så nu bloggar jag asmycket och det är därför jag fixade på menyn, nästa gång jag ändrar något så är det i komentarsrutorna, lägger in en bild och lite text.
Ni får gärna komma med förslag vad jag kan göra så bloggen blir bättre.

tänk då imorgon.
Tack alla söta läsare. jag trodde min blogg inte skulle komma igång efter sommaren. men nu tjäner jag mig mer moteverad.

tjooo på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0