Ullared! batteriet till kameran tog slut! fick massor av pengar av mamma, nu behöver jag bara tvätta bilen i helgen!

Depend nagelak (tagen från google) KÖPTE JAG.
Sedan köpte jag hårspray som luktar hallonsoda
ignorera att den kommer från en annas blogg men ja den är från google.
sedan köpte jag eyliner svart blöt och vit penna.
ögonskugge borste jätte kort när man ska sota med färger ex.
svart linne. 4 av öronhängen och en ring! deo, rakhyvlar,ansiktsmasker,
remover från loreal typ en serie. klämmor till när man plattar/lockar håret.
halsduk x3 olika hanne och jag delar. bilder kommer la i helgen.
Imorron ska jag in till stan och kolla på tapeter till mitt rum. ändrar mig om jag vill ha ett lite mer cafe latte rum med ek saker eller svart vitt. men det blir nog cafe latte med creme vitt och brunt på väggarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0