Friday, i´m in love!

10 Dacember ;P
Hejsan allihopa! Trevlans att ni kunde titta förbi! :D det var ju lite små skojsigt, När jag ändå håller på att snaka skhit kan man ju berätta om sin dag.
I skolan har vi haft Debatt.
Det var 3 olika debatter Preventinmedel, abort & sammkönade äktenskap(Homosexuella äktenskap)
Jag var för sammkönade äktenskap där av ifyllnaden. Debatten var ju såklar för och mot.
Sak var ju att vi prata hela tiden medans dom vi mötte höll ju igentligen med oss så dom hade bara ett argument.(ordlista kommer nedan:P:P)
Att gud skapade kvinnan och mannen.
sen skötte jag och Elsa(mest Elsa) pratet från gruppen.

Jag & Hanna har varit på stan, jag har köpt 2 julklappar och en rouge från Make up store.
men har minst 3julklappar kvar.
skulle tagit ett kort men hittar tyvär inget minneskort.


hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0