Jullafton

JULLAFTON, öppnat presenter och varit med släkten, men dom stack vid 5. mormor va kvar och vi satt och spela ett spel vi fått. Absolut överens.
Jag har fått: Parfym, mjukisbyxor, kläder, kuddar(till mitt nya rum) sims 3 till playstation 3(ska lämmna tillbax kunde bara spela en person enligt förpakningen),pieces trosor,smink, toffefe, hylla till rummet(lämmnas tillbax pga fel träslag) as mycket pengar nästan 3000 spänn. 

Wohhhooo rikemansbarn Here i come.

Men något mer kan det bli imon, ska fira med mammas sida, men mormor va med oss idag så hennes har jag redan fått och sen får jag kanske lite mer pengar av min ena morbro om ens det. Min andra morbro får jag nog inget för dom är vi inte lika nära. och det blir så dyrt om alla ska ge alla så vi ger bara dom minsta och farmor mormor och familjen.



Kommentarer
Postat av: Anne

Gött att någon mer en jag gillar ulriks nya låt :)<3jag älskar hans "hesa" röst :)<3

2010-12-25 @ 00:13:22
Postat av: Amanda Alexandersson

Hej tjejen!



Själv hatar jag folk som gör reklam på min blogg haha, men jag tänkte bara att jag kunde ge ett litet tips till dig!



Är du en person som älskar ringar? Det är iallafall jag! men problemet är att oftast när man väl hittar en ring så har man för stora eller smala fingrar. Därför började jag med egendesignade justerbara ringar för ett tag sedan. Nu finns det allt från dubbelringar till diamantringar att välja på. Dessutom utformade för att vem som helst ska kunna ha dem. Så ta och kika in om du får tid och lust! Jag tror faktiskt inte att du kommer ångra dig! :)

2010-12-25 @ 21:04:09
URL: http://amandaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0