Albin Palbin!

Mina 2 söta kusiner kom idag med min morbror och hans fru.
Vi grillade såklart. mm Vad gott det är!. igalla fall så lekte ja med min 4a åriga kusin Albin.
Hans lillebror Melvin som snart fyller 1 var lite blyg mot mej, Albin är så glad att se mig så mig släppar han iväg efter som min syster jobbade. sen så vänjer sej melvin vid dom vuxna och känner igen dom jätte bra. så blir han lite rädd när jag kommer och vill leka. :( Och han är mitt fadderbarn. Bra Jonna, Bra.
Har tyvär inga bilder från idag. och inga bilder från någon annan dag heller. jag är på lilla datan.

Men en smygtit på outfiten kan ni la få om ni säger snääällllaa. så säger jag jämt till albin. Vill du ha hjälp med att fylla på vatten pistolen så måste du säga snääälllla. Hahaha, vi hade vattenkrig. skulle bara visa våra vattenpistoler.
och helt plötsligt står man där genomblöt. men man torkade redan efter 2min. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0