Mmmmm..... Marabou!

Trött och glad, Glad och trött. :D

Åkte inte in till stan, sanna modde inte brao,
men efter 2timmar mådde hon bättre så jag tog första bussen till henne istället.
Hade as kul hoss sannagirl.
shite vad jag har pratat idag.
Men det hör väl till när man träffar nytt folk,
man frågar och berättar innan dom vet allt om en.
Tyvär inga bilder som vanligt, men som sagt bloggen är inte mitt liv.
Bara en rolig del av det.

När jag hoppat av bussen gick jag till vip och köpte Coca cola  och Marabou passion.
Där träffade man dåe marcus amelia och felicia. goa människor det där.
Sitter nu ensam hemma och smaskar på godsakerna. ;P
Shit colan är slut.
Dax att använda livlinan, Sodastrem. Hjälper mig i nöd.
tur att man kan göra cola bara så där utan några konstigheter.

Till lunch åt jag då Chikenbits och ris. blir aldrig det här hemma.
Det är synd för det är gott!

Juste hanna har kommit hem i dag. Hej Hanna.
Hon har varit i stockholm, hur det nu stavas.




Kommentarer
Postat av: AB PW

låter bra det stupman :D !

2010-07-07 @ 21:55:15
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: hannah

shoo snygging ;) Köpt present till sanni än eller? ska vi göra tillsammans? Pösss

2010-07-08 @ 00:20:02
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0