Morning morning.

Klockan är 11 och jag vaknade för en timma sedan. men jag låg i sängen i 3kvart.
internet pajade lite men duktig som man är fixade jag det,
Det händer hela tiden så det är inte första gången men nu var det lite svårare att få i gång det.
Ska platta håret. kanske wofflade lite lätt.
Hanna kolla din mobil. Hallå orkar inte vänta längre.
Måste se denna filmen jue.
Men jag är ju hon som slår team edward tjejen men spade i huvudet.
Jag är alltid på team jackobs sida.
chivavoa cute!

Kommentarer
Postat av: hannah

hahahaha den var ju as rolig! den vill jag också se! men jag vill se eclipse, vill du se den?

Jonna jag gillade inte bilden på min design ;P kan du byta (du kan få en bild av mig)



Pösss

2010-07-09 @ 14:19:58
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0