Vart vid havet idag, och så vart på hedemys och ica :P Min gamle vän Ica

Idag har jag vart vid havet och gasat men  det har inte blivit ett dopp, kände inte äns på vattnet, ville bara bli brun, min färg börjar försvinna, så nu i några veckor ska jag gå ut i solen så fort den sticker fram, och gasa.

En sak jag (klassen) OCH NÄR VI KOM DIT SÅ VSR DET SAMMA 4 DANSARE SOM DANSADE UNGEFÄR LIKADANT I 1,5H, Alla va så uttråkaede, tills finalen kom en tjej och en kille dansade battel i typ någon lite cool stil sedn bev det till slut att dom dansade tätt intill och killen höll om tjejen på något sätt medans dom hade en battel?
Helt plötsligt hör msn folk ur publiken som skricker Kyss henne då, och när man kollade på dom som dansade såg det ut som dom skulle kyssa varandra, så började det skrika folk från alla håll så började hela publiken skratta, assåå  dom på sennen dansade typ 2cm från varandra, men kunde dom inte kyssas för vår skull, ;) show uss your lovvee!! nä men det var som ur en film s en battel och så gick dom så varandra och så skulle dom presic kyssas, men så blir dom avbrytna.
Men nu var det dom som inte ville"? Men det var det enda sen under hela förestälningen bussvislade  allla när dom dansade själva.
bara en sak jg tänkte på kan dom inte je lite för publiken, dom var dom bästa dansarna också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0