Solig dag.

Idag har inte vi haft en vanlig lektion. första lektionen kollade vi på pay it forward. andra kollade vi på slumdog millionäre. sen skuller vi ha läxhjälp men läraren där har slutat så då hade vi 2timmars rast. sen hade vi spanska. Man satt ute och gjorde korsord när man var klar fick man gå.
Sen hade vi bild den var i 5min. sedan hade vi so ute man skulle läsa och vi sprang och satte oss i gräset.
Jag sommnade där i 10min tror jag. sen vaknade jag och läste för erica en stund i so boken. Sedan hade vi matte då hade vi vikarie och då fick man sitta ute för det var väl typ 28grader. Då hade vi gräskrig med johanna anna sanna.
Dagen i korthet. på något vi har jag inte blivit brun.

Juste i morse tappade jag 2 nagelak på golvet så dom gick sönder. Duktigt jonjna duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0