Sömmnig.

klockan är nu 5 över 2 och jag vaknade för 25minuter sedan.
Bra Jonna Bra. Dagen är värkligen inte förstörd nej inte alls!!
vet ej varför jag är så trött men kom ihåg att jag vaknade med kläderna på.
Min syster hade kompisar hemma och då vill jag inte gå i pjamas.
Sen la jag mig i sängen med tv på.
Då vaknade jag när pappa stängde av den.
sedan vaknade jag då av att jag hade på mina kläder.
(jag byte till pjamas)
Sedan vaknade jag av mamma som frågade om jag ville ha frukost.
Nej sda jag och sommnade. Sen så vaknade jag då 20 i 2.
och här är jag.

Kommentarer
Postat av: hannah

haha, likadant för mig! fast jag vaknade halv 2 ;) då mamma väckte mig ;P Vilka snövit: ar vi är

2010-06-13 @ 17:08:04
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv, Vi stannar i lite mer än 1 vecka tror jag :)

Jag skulle jätte gärna vilja att du hängde med upp men vi åker till Cypern dagen efter vi kommit hem... <3

Puss//Johanna

2010-06-13 @ 18:30:52
URL: http://josun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0