Taoday! det nya today. Min Humor.


Jag taoday.(kolla överskrift)
Linne från Gina Trico
Cardian från Vila tror jag.
Sunglases (NYA) Ur & Penn.
Shorts från H&M(syns inte på bild.)

Vad är det med mig och paranteser taoday. (haha)
Nu gjorde jag det igen. LOL
Idag var man med JohannaBästis:)   (Som hon heter i min mobil.)
Nu är Johanna bort bjuden och så här har vi Smsat.

För att ni ska fatta så måste jag bärätta lite först.
Våran granne har en studsmatta som vi får hoppa på när dom ej är hemma.
våran studsmatta gick sönder för 2 sommrar sedan(räknat med i år)
Därför lånar vi deras.
Men igentligen ska vi gå och fråga först. vi tycker det blir pinsamt annars om dom kommer hem och vi hoppar.
Men ingen vågar fråga endå så tja.

Johanna:Gaga! jag vill komma till dej nu istellet<33.
Jag: Haha vi ska äta snart. Så ha inte brottom :)
Johanna: Nedå, Vi har inte ens ätit... Men vad ska vi göra sen dåa?
Jag: Vet ej men jag måste göra min mat. (till bodaborg imon)
Johanna:Okej dåa. Dissa mej bara :P Kom på något roligt vi ska göra, jag vill hoppa studsmatta:D Haha
Jag:Dom är inte hemma, Wiiee!

Lol fattar ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0