Resan till Fjällen

Resan till fjällen.

En trött Jonna på väg upp,
Det tog 10-11 timmar att komma upp till funäsdalen.
(jag sover på bilderna)

En Utsikt som vi såg överallt det är berget mitt i mot vårat.
Vårat berg är på andra sidan toppen.

Vi satt och bara stirra liksom,
Det här får man väll bara se en gång i livet, tänkte jag.
Men så kom jag på: Nej 2 gånger efter som att vi ska hem också!! ;P

Ett berg vid sälen som vi åkte förbi halvägs.
inget att gämföra med va!




Under tiden vi var där.

Här fasnade Johannes lite och kom inte loss.
ignorera min udda min men sånt får man
 stå ut med om man läser denna blogg. :p


pappa När vi åker scooooter!
Erkänn vi är gryma!!!

haha Lol jag sitter till vänster i vitt hjälm och jacka.

mitt hår var så här lockigt en dag
'


Vill ni se mer bilder från fjällen.
KOMENTERA NU DÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0