Bilder från Halmstad

Bilder fån Halmstad.
Gillar bilden grymt mycket.
Har inte gjort om bilden hanne har bara tagit med svart vit inställning.
Konstiga träd som man då sitter och ska posera men det glömer man ju  haha
(Min syrra ville ju ta bilder på mig och en kompis som följde med.)
Min syrra kom alltså inte på bild.
Kommer nog använda några av dessa bilder till ny
sommar design gillar inte min header.
Fick ryck vid en gunga.
Vågade inte gunga på den för den hängde över en djup å.
Enligt mig en stor fors haha. Visste inte om gungan höll haha.
Mer bilder på mina misslyckade försök kommer nu.
Misslyckat försök. LOL.
Stannar i sista stund.
"A smile on your face then you know that you living"
iväg bar det.
Sne bild men så bred var den.
På väg mot havet!
streching här va!
" Kolla vad jag kan, Kan du det? Jaha du kan. A ska vi gå idag eller"
Frame vid havet
Hämskt vad glad man var då.
Seriös bild då"humf.. kan jag röra mig? snälla?"
LOL kolla mitt öga och nej jag har faktiskt mascara på båda ögonen.
Jump jump.
byebye

Kommentarer
Postat av: hannapanna

Va gullig du är! jag gillar mest 6 & 10 bilderna från uppifrån ;)

2010-05-17 @ 16:02:08
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Jag förstår dig precis, så himla fin film! Mysiga bilder :)

2010-05-17 @ 17:52:56
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0