CONVERSE

Varit och ätit hoss kompisar idag igen, men orkade inte va kvar,
 Det är endå inga i min åldergrupp där och alla "barn" åkte iväg till åsasjön med sina moppar.(asså min syrras kompisar)
Sorry för att inga bilder men dom skulle inte vara roliga att kolla på endå.

Funderar på att köpa Hallonröda converse, eller funderar och funderar jag ska köpa.
Fick 400sp för jag hjälpte till idag plus att jag ska ränsa landet nån dag.
och sen lägger jag till egna pengar så mycket det behövs.
Men först ska jag hitta en butik med hallonröda i.
Sist jag kollade efter körsbärs råsa/röda med Johanna så var ju dom slut i Jönköping.
så får väl se.
Här kommer en bild på dom.


Snygga? Dom är ju somriga och passar om man är brun.
Sen ska jag kolla om mina sandaler passar så ska jag köpa ballerinaskor, BLOMMIGA
kanske H&Ms

Kommentarer
Postat av: Johanna

Exakt sånna har jag! :)

Älskar dej<3

Puss//Johanna

2010-05-02 @ 19:24:56
URL: http://josun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0