Konstig dag helt snurrig!

Asså dagen började väl bra och fortsatte så,
ända till lunch rasen.
Eftersom vi van suportertävlingen hoss J-södra.
Vann 10 000. så för 5000 fick vi en jätte god middag i skolan med pastasallad och chokladpudding. Åt för mycket man orkade inte hela chokladpuddingen. herrejösses asså.

Men som sagt hände det något på lunchen, Ska inte prata om det ifall ifall,
Men det gällde inte mig, så mycket kan jag säga.
så var man lite ledsen tänkte på vad som hände då, sen fick man reda på spanska provet.
Jag som trodde att jag skulle få IG fick då VG.
Sen nu ikväll var det flakfesten.
Sen kom jag på att jag har omprov (jag var sjuk) i kemi. Men jag hade ju glömt allt.
så bara för det fick jag muntligt.:) :P :D
A
Anna var Bäst!!

Kommentarer
Postat av: anna

Hej hej!



För ett tag sedan kommenterade du min blogg... Jag sitter just nu i skolan och ska välja lite bilder till en portfolio som ska lämnas in. Jag såg NU att du hade kommentarat. typ två månader senare!!

Sorry :/

take care'

SAW var ju riktigt bra hahaha!!! xD

2010-06-01 @ 10:18:36
URL: http://forestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0