Kvälls STYLE

Idag har det varit en sådan här stekar dag.
För att ni ska fatt vad jag gjort i helgen berättar jag från igår till nu  idag lördag kväll.
Igår hade jag matteprov fick 8 fel av 40. Men det var inte en enda som fick alla rätt.
Alla fick typ som jag för det var ett svårt prov. i vanliga fall brukar jag få kanske 3 fel.
men är stolt.
Trodde faktist att jag skulle få IG ett tag under bdelen.
Man har en Adel och en Bdel.
Adelen skriver man direkta svar utan uträkning och man får inte ha miniräknare då. Detta provet görs på morgonen på fredagen.
Bdelen gör man på andra lekrionen. Då ska man ha en bra uträkning och man får använda miniräknare.
Bdelen är mycket svårare än Adelen.
Efter skolan åkt vi in till Östra centrum.
Bilder från våra buss resa kommer här.
Jag fick sitta i knät för att vi  var 5 men det fanns bara 4 platser.
Förs när vi satt 3 på 2 platser.
Erkänn coolt hår jag har.
Sen när jag satt i knät.
Johanna och Sanna med på bild också.
när vi vart ett tag i stan och erica kommit med
in gick vi till MM (MacDonalds, Make up store.)
Vi kallar det för mm för båda macDonalds
och Make up store ligger jämte varandra
och på deras skylt är det ett stor M så då blir det
ju MM(godiset) haha våran sjuka humor.
Igalla fall inne på mac Donalds köpte Erica en Happy meal.
Anna blev så Förtjust i leksaken som var typ hitta
nemo i koraller som snurra runt.
(våran humor igen)
Ja gårdagens inköp var ett vanligt vitt linne från Gina trico.
Och denna tröja från Once.
Detta är min källs style när gästerna kom idag.
Jag har kommit på att jag kan gå runt osminkad när vi har gäster coolt.
Ska jag börja köra med bara conceler, ögonskugga och mascara till skolan eller?
No fondutiation här inte.
Idag har jag vart med bästa Anne som är 2 år yngre än mig.
vi spelade badminton.
Men bollen åkte bara upp på taket. HIHI stegen åkte fram några gånger.
Men under dan hade jag andra kläder.

Kommentarer
Postat av: hannapanna

Sv: Nee Du är den finaste! Love youu ;) Pöss

Ditt colage är ju snyggare än mitt jag har ett typ amatör colage ;)

2010-05-23 @ 11:35:59
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0