Spanska imon

och det går bättre.
Tack för hjälpen Erica.
Hon hjälpte mig med spanskan. (vi har ju prov imorgon)
Om det kommer mycket glosor är jag nog en Vg eller MVGare.
Men om det kommer att sätta ihop olika ord till meningar inte lika bra.
Ska du sätta mig och läsa igenom texterna och översätta.
För att förstå spanska är nog ingen konst. men att skriva det är
typ den svåraste levlen vi pratar om här.
En bild från i helgen som ni redan sätt får avsluta det här.
Och om någon undrar så är det min systers kamera. Fråga mig inte varför det blev suddigt.
Men hade ju ingen blixt på för då skulle inte man se min feja. (ansikte)
Och så skakar man la lite.
Men hejdå.
Lycka till alla som ska ha språkvalsprov imorgon.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0