Han bet bort mitt betyg

Nu är man hemma igen.Vet ni vad jag kom på att jag glömde säga igår!
Jo att när jag va på NOn igår så fick vi till baka våra prov.
och Marcus (en av mina äldsta vänner typ "första'' Kompisar)Skulle ju göra sig lite lustig som vanligt.
För det är han expert på.
Igalla fall när vi fått våra prov tog han dom och sa åt en lite *anorlunda* kille
att bita på  dom. och det var det han gjorde. Hen bet bokstavligen bort mitt betyg.
Betygen står ju oftast längs upp i hörnet av papret och han bet så hårt att det gick sönder. och när läraren undrar vad som händer så säger ju jag hur det ligger till ja då går han och bryr sig inte. :/ hallå
kris. han bet bort mitt betyg!!
Jag vågeade inte röra dom paprena sen men på något vis kunde jag slänga dom.

Kommentarer
Postat av: A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Jo, det har jag även sagt tusen gånger ;)

2010-05-25 @ 15:48:18
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0