Blä blä

Jag

Sjunger i duschen? Oftast!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nepp. 
Skrattar åt dina egna skämt? Oftast, ja mina är som björngustavssons skämt minst.  
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Kanske kanske inte iså fall förminska mina problemfötter.
Svär ofta?  senaste tiden lite mer kanske hehe sorry.

Visste du...?

att min mobiltelefon är - sämre en iphone, mycket sämre
att i kväll ska jag - sova
att jag alltid kommer att - leva livet. 
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - rättar till kudarna.
att idag har jag - Lekt med barbie.
att jag vill ha - Ett färdigt rum på lördag.

Har du/vem var...?

pratat med någon idag?
Jaa, många!
gråtit idag? - Nej.
skrattat idag? Självklart väldigt mycket! 
Någon som du saknar? - Japp, många
Någon som du hatar?  i dont think so
Vem var du hemma hos senast? Esther.
Vem ringde dig senast? Emm mamma
Vem kramade dig senast? Erica eller kanske Hanne innan
piercingar? Nope, men vill ha en till gämte mitt hål i örat
Somnat i skolan? ja 2gånger
Gjort något olagligt? haha, vem har inte spelat ett spel för 18åringar på ps3 liksom. 
Färgat håret? yes
brutit ett ben? nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? blivit tjocker
Jobb? njaa bara hos grannen
Syskon? 1 syster Hanne
Vad...?

Längtar du till mest just nu? När mitt rum blir klart. 
Har du för kläder på dig? leggins, linne tunika/overzie tröja, tubsjal
Ska du göra i helgen? fortsätta göra om rummet gäster kanske träna!
Åt du senast? macka
Vad köpte du senast? mat.
Har du för mobil? sony ericsson skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0