Börjat göra om mitt rum, plockat utt saker i heela rummet, skruvat ner hyllorna

Gör om rumet,
 Bilder kommer nästa helg då det är klart, hoppas vi. Mamma tar ledigt på måndag så jobbar hon när jag är i skolan. hoppas vi hinner bli klara för vi ska måla lister, fönstret,och taket. Och vet ni vad!! pappa ska skaffa en sådan cool gaderob med skjutdörrar till mitt rum!(kanske) han ska kolla priser. fatta, För jag ville ha en stor spegel i mitt rum men jag har ett så littet rum att jag inte får plats med det, och jag ville ha en helkroppspegel, ni fattar säkert inte vad jag babblar om men dom jag känner fattar för dom har la antagligen varit i mitt rum.
det ska bli cramevit och brunt. LOVE<3

Det enda mitt rum består av är en säng en tv och ett skåp som ska kastas ut. juste lite husdjur också, mina damråttor, dom lever under min säng. idag dök dom fram på mina bortplockade högtalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0