Dagen med stort V (som i vinter)

Idag är det vinter, precis som i går. Älskar snö bästa som finn förutom pengar, Mohahaha.
Idag kastade jag korvgryta på Marcus. MOhaHAhaHAha jag tyckte han var elak. MOBBARE
Av någon andledning är jag inte arg längre, hehe. Nu vågar han inte mobba mig längre undra varför.

Varför han "Mobbade" mig var the akne in my fu**ng face.
Brukar inte ha det men efter förrförra veckan så blev det ändring på det!
Dax att ge igen. hehehe, nu är det offentligt.

Juste jag vann rundpingisen. Ha

Person 1: shite du blev slagen av en tjej!
Person 2: aa..
Jag:hehe fast jag slog ju dig med, fast du åkte ut tidigare, ÄGD!  
Person 1: mm...  Nu har du kul va?!

Ja det kan du ge dig på och den citronen suger jag ut saften länge!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0