Efter en kväll med lite lagom plugg och titta teve blir det dax att krypa ner i sängen i skaplig tid, typ.

Dax att sova, Denna tiden är ganska tidig en imot igår, Då jag gick och la mig klockan 12, Kände mig inte direkt ut vilad idag morse, Så ska pröva att gå och lägga mig en timma tidigare istället. Jag vill bara säga att
 Jag älskar min säng<3 KÄRLEK TILL DEN, den är mjuk och skön, jag fick den i julklapp förra året :P
Men som sagt jag älskar att sova. seriöst när jag blir stor ska jag bli sängprövare, eller så sk jag vara med i reklamfilmer, eller typ något liknande morgonsoffan paradoi på nyhetsmorgon(med björn gustavsson och petra mede) eller kanske  varuhuset. drömen är ju att bli rik inte för känd typ självmordsbelägen,(men kändare en i bara sverige)

Jag har det bästa av det bästa tvpogramet (Ironi) THOMAS DI LEVA VS ANNA ANKA, Vad tycks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0