I veckan har jag!

I veckan  har jag:
Opererats
vart med johanna
your choice - Emo på A6
schoppat
solat solarie
kollat på hundratals filmer.



Idag ha jag och johanna klät ut oss till emos på a6, väldigt pinsamt fast det var svart läppstift och svart kajal tester i afärerna, nästa gång blir det fjortisar.
vi har dokumenterat med videokamera, och tester hur många som stirrat på oss medans johanna ätit en glass, haha vi kom upp i 60 som stirra på oss som galningar, det är inte dåligt. vissa försöker ju inte kolla det märks värkligen för så fort dom ser oss vänder dom på huvudet och går förbi, och tittar nogrant på vägen på andra sidan, en tegelvägg!

jag har köpt trosor, läpppenna,ansiktsmask,nagelremove,3 nagelak plus bh. börjar känna mig fattig fast jag bara köpt hälften av det, ska köpa ett linne på ginatrico med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0