Ingen operation för mej inte!

Idag var det meningen att jag skulle operera mig, eller tja dom var 75% säkra. Äntligen tänkte jag.
men doktorn som skulle avgöra det var en så kallad IDIOT. Ja ni hörde rätt en IDIOT.
Han började med att vara sen 20-30 minuter. Så mamma och jag fick vänta. Han ville ju såklart bli av med oss efter som  vi inte var dom enda som hade bokat in sig på hans schema, han började att kolla lite så där noga på min tå som har blivit bra efter operationen, medans den som han igentligen skulle kolla på(och avgöra om vi skulle operera mig) på min andra tå, den tog han av bandaget nästan, sedan tog han inte bort nätet som låg under bandaget. från den situationen kunde han avgöra att den inte behöver opereras förens vid jul.
mamma försökte prata med honom att han kunde ta av hela bandaget och se på svullnaden och såret på ricktigt men han började säga, Ta det lungt hon tappar inte torn det gör bara ont. BARA ONT JAG KAN KNAPPT INTE GÅ LÄNGRE FYFAN BARA FÖR ATT DU SÄLV INTE HAR ONT SÄGER DU SÅ.
Men tack vare en sköterska som opererade mig sist fick jag en tid på onsdag om 2veckor.
allt detta tog ca en och en halv timma,
ush.... jag som ville ha allt överstökat.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0