Mitt kall!!

Asså jag är besatt, av fångad.
Ni som inte vet vad det är är det en barn tv-serie som går på barnkanalen. Den gick i sommras på sommarlovs morgon, som det då hette Trapped, nu har fortsättningen kommit som heter cast away som är mycket bättre än första delen. Det händer mer saker nu, och så är Anthony spanos "Josh" så söt med sitt bruna lockiga hår och sina bruna ögon. Little crush haha, nej men det är ju ett plus om det finns en söt kille i serien.  han är ett år äldre än mig.hehe nog pratat om det, 20 minuter varge vardag kl 16.03 på barnkanalen.
Trapped
Serien handlar om några vetenskapsmäns barn som kommit till ön där föräldrarna jobbar, men sedan försvinner alla föräldrarna till en annan ö och kommer inte tillbax, barnen är fast på ön  i ett halvår och under tiden hittar dom ett till barn i skogen och massa gifter osv, effter 6månader tar dom sig på en flotte till en annan ö som visar sig varit ön där föreldrarna hållits som gisslan av den galna vetenskapsmannen dr hamilton som är en av barnens pappa. på ön hittar dom ett till barn. inga vuxna är kvar på ön. barnen är åter strand satta i en av australiens öar. 

Cast away
Barnen tar sig ut igen på havs med en flåtte och det blåser upp till storm, barnen åker upp på olika ställen längst en kust. 2 pojkar träffar på en tjej som tar saker från dem och sedan blir vän med dem som sedan bedrar dem och tar dom till ett läger med barn. dom andra barnen letar efter varandra och  blir till fångnatagne av barnen i byn. nu  ska man hitta föräldrarna utan att bli tagen av kidnapparna.

kollar på detta på svtplay

(Josh)Anthony Spanos  josh heter han i serien.

Kommentarer
Postat av: nordintheresee.blogg.se

haha, jag ser också på det .

heelt galet bra!

2010-12-04 @ 11:45:41
URL: http://nordintheresee.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ägeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-07 @ 17:44:41
Postat av: Jolin

Jag är också heeelt beroende!

Stööört!

2010-12-10 @ 23:45:52
URL: http://joliins.blogg.se/
Postat av: Caroline

det är SJUKT BRA!!! :D

2011-01-07 @ 00:05:43
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag är också beroende och jag tkr oxå att "Josh" är söt!

2011-06-16 @ 14:00:12
URL: http://LoveHugo.bloggplatsen.se
Postat av: Moa

Läs gjärna min blogg om Fångad:)

2011-06-19 @ 13:55:51
URL: http://fangad.webblogg.se/
Postat av: Josefin

asså han är så himla söt,jag döör!

2011-08-10 @ 19:18:24
Postat av: emmaandersson

jag är också beroende!jag får damp när programmet är slut. och josh är så hääääääääääääääääääääääääääääääääär söt. det finns ingen snyggare kille enligt mig. vet du hur gammal han är? och vad han heter på riktigt skulle va kul och veta :P kolla gärna min blogg. du kan gärna skriva svaret där med :) hare bra :)

2011-08-15 @ 17:15:31
URL: http://anderssonzemma09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0