Som alla vet har det typ varit snöstorm i halva landet,

Som alla vet har det typ varit snöstorm i halva landet,
och det har det vart även här i Jönköping,.
Igår va jag med Hanna och erica och sedan på kvällen hade jag och marcus snöbollskrig och gjorde en jätte stor snölycktad (som dock inte är klar för den rasar exakt hela tiden) , just nu ser den ut som fångarna på fortet byggnaden. ska jobba på den innan jag gå lägger mig idag, sover så gott efter att ha varit ute.
just nu sitter jag med matten och har suttit med samma uppgift i en timma. Dags att be om hjälp kanske, nej jag vet hur man räkna ut men vem orkar igentligen skriva massa siffror på ett papper när det finns en data jämte en, eller snö utanför dörren?

Och juste en sak till.... Benjamin är här!!

eller tja han ligger brevid mamma och kollar på tv i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0