Sorry för en veldans dålig upptatering men har gjort om rummet idag,

Sorry för en dålig upptatering men har gjort om mitt rum, dock har inte tapeter kommit upp en,
Igår plockade jag ut mina saker ur rummet, idag har vi rivit tapeter och målat tak lister och fönster.  imorgon har mamma tagit ledigt för att jobba på mitt rum när jag är i skolan. eftersom jag sover i vadagsrumet vill vi vara klara tills lördag då vi har bjudit hit kompisar. Imon ska mamma sätta upp en slax tapet som kliar, hehe nej men man sliper foga igen gammla spikhål och sådant, typ. sedan imon ska jag plocka ut mina grejor för det värkar som vi ska skaffa en sådan där gaderob fast en enklare verition. men dom enda vi hittat har spegel på alla dörrar, det vill jag inte ha, måste se helheten förstår ni.
det kommer endas upp webbcambilder, fö min ´kamera e paj, hannes orkar jag helt enkelt inte låna men när rummet är klart blir det en bildbomb från systemkameran.

Kommentarer
Postat av: Sabine

vad kul å göra om :D

2010-11-15 @ 18:53:00
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0