Tisdagens tips: smink mascara


Varje dag denna veckan kommer jag lägga upp ett tema som ex veckans smink, som jag rekomenderar. Jag själv testat någon gång. detta gör jag varje vecka fast med ett nytt tema! vad tror ni! Kommer ni gilla det?




Jag ska tipsa om det viktigaste enligt mig, Mascaran.
Nyss har jag upptäckt en mascara som jag bara älskar, False Lash Effect från Max-Factor
den ger både volym och långa ögonfransar. men i början är den inte så jätte bra men det är ingen mascara.
tycker att ni borde köpa denna för man blir inte särskilt svart efter dena.

Hoppas det hjälpte!

Kram Jonna!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-05 @ 13:55:06
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0