Veckans tips: Smink, Mineralfonduation

Varje dag denna veckan kommer jag lägga upp ett tema som ex veckans smink, som jag rekomenderar. Jag själv testat någon gång. detta gör jag varje vecka fast med ett nytt tema! vad tror ni! Kommer ni gilla det?

Veckans tips: Smink
Jag ska såklart tipsa om en foundation eftersom att det är ju grunden. jag använder mig av en mineralfoundation från loreal, True match minerals. jag älskar den, bra täckning, den jämnar ut huden och den ser fräsch ut, det behövs en concealer för röda partier. och kanske om du har väldigt synliga ringar under ögonen.
jag har haft den i ett år och den är väldigt dryg. men jag har inte använt den över sommaren.


Hoppas det hjälpte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0