Hemma efter shopping med mamma.

Som ni ser i rubriken har jag då varit och shoppat med mamma. Skor(stövlar), (men ska köpa ett par lite finare så jag kan ha å byta med, lite lägre), som var typ förlånga men va tvungen har ju så ont i tårna att jag var tvungen att hadom så. det blev en i st 40 bara för det, sedan kom jag på att jag hade dubbla strumpor på mig  för att skorna jagh ar nu är så kalla. sedan köpte jag leggins med skinn på, ljusljus råsa halsduk med ljusljus råsa vantar med roset från lindex! snart har vi hundratals halsdukar hemma hoss mig, ska visa alla i ett videoinlägg som jag kan ha i helgen.
Juste i helgen kommer min kusin Albin som ska sova över, Världens sötaste 4åring, eller han är snart 5. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0