jämt sjuk när sen höstkommer och spökar

Ligger i sängen och har 40grades feber och har ont i halsmandlarna tror att det är samma sak som sist jag var sjuk bara att jag inte va lika sjuk. Faan, varit hemma5-6 dagar på 3 veckor.shite en dag var jag hemma för migrän typ för 2 veckor sedan sen förra vecka var jag hemma tre dagar för att jag hade ont i fu***g  halsen och huvudet typ förkyld, och du mår jag som sämst igår efter vi hade varit på stan med klassen så fick jag bara pooff ont i halsmandlarna jag kunde inte svälja typ  och i tinigarna. sedan när jag var hemma sov jag i 2 timmar, och var vaken i 2 timmar och sedan sommnade jag typ 8 halv 9 whaaat? jag brukar somna halv 12-12 något sådant.
och nu på morgonen vaknade jag kallsvettig med 40graders feber!!
kan ju inte äta yogurt utan att äns börja skrika av smärta. hallå jag visste att det var något skumt med mig på hösten men att det skulle va så illa det fattade inte jag.

Haha

p.s Bara älskar att dom fixat tidsinställt på blogg.se nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0