Nu är bloggen kopplad till facebook så varje inlägg kommer in där <3 så där Plopp, åå en plopp skulle va god nu!



Plopp. skiulle va god nu. mmm, saknar min Johanna, hon komme rpå tisdag istället!

hon får sitta och mata mig nu när jag kommer flippa ut innan operationen,jag vet att jag överreagerar men jag är sådan, ni ska se mig inför ett prov jag typ får ongerst och självmordstankar, haha okej inte självmordstankar men jag typ hypperventilerar,haha jag är lite konstig jag!. liksom jag kan sitta 4timmar i strek innan prov och rååplugga 2dagar innan, åka va as rädd att jag inte kan klara provet, så jag känner mig som en nörd utan att få MVG för jag kämpar hur mycket som helst att jag inte orkar göra mer en kolla på tv när jag har fritid.

Kommentarer
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

sv: tack så jätte mycket! Jag gillar din header! :)

2010-10-31 @ 11:43:34
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gummsi! Saknar dej, operationen kommer gå super bra! Jag lovar <3

Puss, älskar dej<33

2010-10-31 @ 13:09:04
URL: http://josun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0