Kom på en sak när jag såg en gammal låt me Darin.

Har Justin tagit Darins frissa & hair flip?

Alla säger ju att Justin Bieber har en så cool eller häftig frisyr. Men den är inte hans, Nej nej inte justins frilla nej utan den är DARINS! 
Men kolla på Darins Gammla frissa, typ samma frisyr som Justins bara att han har fixat med hårgele på den bra bilden, type nä men jag tycker det är så.
Är det bara jag som tycker så eller tycker ni det med. Om inte? kolla då på videoklippet under med darin.

likt? nej jag klippte inte ut bilden på darin från youtube värkligen inte för att ha något att skriva om värkligen inte.
 


Som ni nu ser gör ju Darin så kallade "Justin Bieber" hair flips heela tiden.

 Och vid denna tiden så hade inte Justin bieber blivit känd och han var rakad, Ja du hörde rätt inget hår, NOOOO HAAAIIIIRRR. Haha kän på den ni.

Men sedan kan jag ju inte säga om han härmade Darin för han var ju inte känd utomlands än. Utan blev det några år senare (typ 2006-2008)
dom åren blev han känd i Kina Storbritannien Österike och framförallt i Tyskland.
och åter igen jag har inte läst detta på Wikepedia om darin, nej värkligen inte allt detta kan jag för jag är Darins stalker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0