Sorry överaskningen kom inte igår men den kommer la idag hoppas jag.

sådan här text är viktig! läs detta alla som jag känner.

Sorry överaskningen kom inte igår men  den kommer la idag hoppas jag
Men asså alla fattar la vad jag menar.! hehe Värkligen inte en design, no way ironi på hög nivå asså
 
Idag har inte varit något speciellt. skola läxor osv. men höstlovet börjar bra ,Jag har tvingat Erica och Hanna att kolla på skräckfilm kanske JohannaS om hon har kommit då och kanske någon mer
(Anna Sanna eller JohannaD vad ska ni göra i helgen? om ni inte har något och göra får ni komma til mig asså)

Nu mååste jag bara skriva 2 inlägg som kommer upp medans jag pluggar. Bara, ska ju komma på om vad först! Hiss och diss  och något mer. humm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0