Ilandsproblem



Just nu kollar jag om det finns något bra på tv typ Mr bean och paranol active men skräckfilmen vill jag inte se själv, ;(
Sitter också och dricker julmust! godaste colan såklart,
Det kom vi på i omklädningsrummet i skolan hehe. har värkligen dom hetaste samtalsämnena typ vilka deos som luktar bäst har vi också haft, vi är värkligen bästa klassen, typ alla tjejer är nästan med alla, vi är bra vänner, och ingen pratar strunt typ om varandra. asså det finns ju alltid någon i varge klass som e lite så men, dom som är lite mindre med oss är ju för att dom skolkar så vi vill ju inte vara med dom som skolkar eller asså hammna i samma sits. kan ju inte säga namn, men så är det la alltid det finns några personer i varge årskurs.
Jag måste bara säga att om jag inte dricker cola på en vecka måste jag gå och köpa det i en kiosk eller något. Och sedan så äter jag heela tiden fast jag inte har något att göra. jag måste seriöst skaffa något att göra på fritiden, funderar starkt på att gå till friskis och svettis en gång per vecka på typ spinning om man skulle kunna få det. fast jag är för ung. måste typ börja på kanot det skulle varit kul jag blir taggad av sådana saker, Äventyr. shite vad jag snakar detta blev en lång text. om du orka läsa detta så är du en trogen läsare och då älskar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0