Världen har en gud! Och det är en råsa tjej!


Det var en tjej som diggade min fläta, Haha, kan ju bara buga och bocka
och tacka. Jag har så tjockt hår och lockigt så flätan blir tjock och den åker inte upp efter som jag har lockigt hår, Får ofta komentarer när jag har flätor för många tycker deras flätor ser ut som råttsvansar, men fifla till håret med moss lite innan och tupera med hårspray så blir det nog bra.
Om  de vill göra så den inte blir pippi flätor utan mer stylisch som jag kallar det kan man ju ta en liten del av tofsen längst ner och dra i den.
jag kan börja lägga upp tips! som jag tycker är bra, Jag behöver inte visa utan det kanske är från youtube eller något.

Pink - Raise Your Glass


Kommentarer
Postat av: A N D R E A - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

SVAR: Ja, det har hon :) Den heter speciella.devote.se

2010-10-29 @ 22:46:07
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0