Balder!

Dåliga bilder från liseberg. Har en gammalmobilkamera, lixsom vill ju inte tappa sin
snyggmobil. BOB, min mobil heter BOB.
Jaooo jag i blå jacka som gör fredstecknet på varje bild, jag vet att man inte ser mitt face. but what ever.
Balder for life!
Alla säger att dom kommer ta bort Balder för att dom inte kan garantera trät som kan börja ruttna.
Vilka är med på demonstration!! byt ut den så att dom gör en likadan i stål fast i dubbelspår, då blir det inte lika lång kö!
Syster jag och pappa. lol xD
Haha Erica och jag på slänggungan, en klassiker. men man blev typ illamående på den för det var något med vädret sa dom. Fatta de nada men låg tryck, dimma och skit ibland.
Mäktiga jukebox. Asså utan den balder kolorado och flumride, är  inte liseberg något kul, typ. okej det skulle va kul endå men asså dom är ju endå klassiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0