Hemma nue från våran frilufsdag!

Vi gick en mil runt en sjö som ligger i andra sidan dalen som jag bor i. typ.
man skulle stanna efter 5km vid ett ställe så lärarna kunde pricka av en men alla gick förbi förutom typ 15 pers inklusive mig.
 efter det ville inte Erica och Hanna gå lite snabbare(jag ville dit vi började för då fick man gå hem) så jag Power Walkade själv 5km. Är väldigt stolt för jag gick typ förbi halva 8:an. men sedan i slutet började det bli tomt och jag trodde att jag gått fel. men det visade sig att alla gick typ en omväg. så jag gick typ en halv km längre en dom flesta. coolt. såklart hade man peppande musik i öronen. efter det åkte jag och Erica buss hem, Bussen jag skulle åkt med åkte precis när jag prickade av mig :( så nästa buss han Erica komma med också. Sedan gick vi världens längsta backe. så nu har jag ont i fötterna och i ena knät(har problem typ med knät).

Vänd på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0