Igår del 2

efter jag färgat håret stack man ner till barndomsvännen, där spelade vi tvspel, spela data, och gjorde drinckar för vi tyckte att alla vuxna kan dricka drinkar medans vi fick dricka cola, så vi gjored en lime och hallondrink som var as god, tills jag hehe.. hällde i salt istellet för socker, och det ganska rejält, haha så när jag smaka fick jag en choock.:D
a det var bara att hälla ut. Hemligt recept här eller. sedan gjorde vi en ny, och jag gick ju på toa, när jag kom tillbax hade marcus t i sirap och mjölk! Hahaha. jag trodde jag skulle spy. blää.
sedan gjorde vi var sin ny (3de gongen gillt) men råka hälla i jordgubbs saft i lime drinken:p ingen lyckad komo.


Kommentarer
Postat av: hanna

lyckat jonna, lyckat! ;P

2010-09-19 @ 16:02:37
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/
Postat av: A N D R E A - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

SVAR: Tack :) Jag kan göra en design för 50 kr :D

2010-09-19 @ 17:38:07
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0