Sjuk eller något. det är iallafall hemskt, typ enligt mig.

Eller sjuk är jag inte men i en veckas tid (om inte mer) har jag haft nageltrång. För er som inte vet vad det är är det när naglen börjar växa in i huden, Äckligt och weard jag vet men för typ 1år sedan tappade jag min stortåsnagel och då började liksom min nagel att växa fel så typ nu kommer det var. ;( Hela tån är som ett enda stort j***a blåmärke fast värre och den har svält upp, så idag skippade jag skolan för den var typ x2 stor. så om en kvart ska jag till doktorn med pappa. Mamma har sakt att dom kommer ge mig en spruta i nagelbandet, den sprutan kommer bedöva tån, och att det kommer göra ont, sedan kommer dom klippa bort typ heela naglen eller halva beror på. sen kommer det blöda ganska mycket. Jag sitter här och är as rädd, skulle göra vad som hälst typ för att slipa. sitter ju och skakar av rädsla. nej men typ. jag är inte rädd för sprutor men jag är så öm att jag vet att det kommer göra ont endå! jag kommer åka ner dit om en kvart. Hjälp mig. 

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: hanna

stackar´n jonna :/ Tur att du inte behövde göra det! :)

2010-09-04 @ 14:25:53
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0