stan2day


Idag har vi haft cooper testet i skolan. då får man springa runt en 11manna plan på tid, 5varv. gick inte som jag ville men vad kunde jag göra,jag har inte haft idrott på 3 veckor för grund av infektion. och knät(som blivigt bättre)
Sen efter det skulle vi åka in till friskis men eftersom det var första gången så var man tvungen ha en målsman med sig. och det hade inte vi så vi gick på stan i stället.
Köpte byxorna på bilden på once för 300:-, vill köpa den tröjan också. men jag behöver mer än cardigan. Men vet inte vilken färg för tillfället har jag en råsa, och en vit oversize cardigan. Brukar låna syrrans svarta, vill ha en stickad cardigan av något slag, tipsa mig. om ni hittar någon snygg.
Haha idag hade vi bild och >Fidde satt och gjorde rebusar, as skoj,  haha orm+ka=? Nej det är inte orm det är ormen i robinhood Raa.  Va? raa,... ra..ka ah.. raka. typ så var det heela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0