asså shitee

Moppedag eller wuut!
idag då: först i skolan kommer jag med mina nya fina råsa brills (bild kommer)
Jag fick max ha dom på mig i en kvart. För alla, och då menar jag alla skulle låna dom. Tillslut började folk försöka övertyga mig om att det var deras glasögon då ingen visste vems dom va tills dom fatta att det var mina.
Sen har vi haft mjölkrig!se om linnea vill läga upp bilderna på facebook!

sedan skulle jag och anna överaska haanna och erika, och kom på mopprna,(då hanna bor på landet) då träffar vi fidde och han följer med. Hans moppe stannar och vi åker först för att köp bensin men sen såg vi att det var olja som fattades, då åkte Anna och fidde till macken och så rammla dom med moppen. sen åker jag ner för dom köpte ju aldrig olja. sen tror vi att det är fel olja så jag och fidde åker till macken igen. för att köpa rätt, men då har det stängt. och vi tror vi har förstört fiddes moppe med att vi har hält i fel olja. men det hadde vi inte för fide fick igång moppen sen. xdetta gk´jorde vi i typ 2-3timmar :D:D:D:D
sakars anna Krya om du skadade dig vet inte om du gjore det fidde visar inte såbra.

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha söt hund i headern:D

2011-04-16 @ 10:13:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ahahahaha....!!! :D

2011-04-17 @ 11:49:55
URL: http://josun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0