Blogresponse!

Jag fick en fråga på blogresponse! sorry kan jag inte klippa ut bilden och sätta in den i inlägget för jag är inte inne på en bärbar data men igalla fall. Frågan löd:
Vad är det mest pinsamaste du någonsin har gjort?

Den blir svår att svara på då jag är ''Guds sändebud'' och har aldrig gjort något pinsamt!
(det pinsamaste jag har gjort var nog... emm vissa saker är lite för privata hehe men seriöst finns det något som inte är pinsamt med mig? jag kan faktist inte komma på det pinsammaste, men jag är ganska klantig av mig, när jag var liten rymde jag hemufrån hela tiden typ, jag var ett tjurit barn)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv ALLA bloggar du läser :D behöver tips o inspiration

2011-08-16 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0