Bullbak

Hej Kompisar!
Sitter och ladda ner filmerna Flipped, The switch & You again.
Är det någon som har sätt dom? flipped värkar sjukt bra.
Jobbig fakta om min dag:
Iaf, idag var det en sjukt soft dag. 5 lektioner med rätt så långa raster. lektionerna va lungna och gjorde  typ inget ansträngande för hjärnan min<3
Vi hadde många håltimmar osv, bara för er som bryr er så mycket
Rolig fakta om min dag:
Hadde gympa i ösrengn, lite småkul men vi sprang typ hela tiden så nu har jag så sjukt mycket tränningsvärk. Där har ni något att skratta åt.
Sedan åkte jag och Hanna hem för att kolla på Narnia. Söt film. sedan spela vi spel och åt Syster och mammas nybakta Bullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0