Oj förlåt för mitt förra inlägg som inte s...

Oj förlåt för mitt förra inlägg som inte skulle skickas till bloggen. Smset skulle till Erica & Anna. Det var så att jag erica och anna bästemde oss för att gratta hanna på födelsedagen! ( Grattis hanna) så vi bakade en ovanligt konstig tårta som vi sedan åkte upp med till hanna. Där skulle jag gå in och överaska henne och upperhålla henne medans erica och anna skulle ta bakvägen för att duka fram tårtan. Men hanna hadde bästämt med erica att dom skulle träffas och erica fick hanna bara att komma senare( hon ljuger dåligt eller något tror jag) men dom han inte komma längre än till dörren när jag försökte upperhålla hanna som försökte gå till sin moppe. Och då hoppade dom fram bakom dörren. Yeaaa sen har vi åkt moppr och jaghjälpt till med maten hemma och städa huset! Årkar inte skriva mer men fråga om ni inte fattar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0