Springtur

Det blev en springtur denna morgon med!
Andra springturen denna vecka får se om det blir 2 till denna vecka.
Man är så himla nöjd när man väl har gjort det och, speciellt inte en gång på en månad utan 2 gånger på en vecka! Det gick väldigt bra. märkte att förra springturen hjälpte.
Just nu sitter jag med en lista som ska förbättra min blogg enormt. Mindre mobilbloggar. Och noga inlägg ex med bilder från systemkameran istället för mobilkameran eller googel bilder. Dock kanske lite weheartit bilder. Och inte för många bilder i samma inlägg!
Jag ska försöka lära mig själv gimp ordentiligt.
Har hittat en blogg med massor av guider. som jag ska försöka följa!
Är det något ni vill jag ska skriva extra mycket om? kändisar? foto? musik? film you name it!
Nu kommer 2 peplåtar som jag lyssnade på under min spring tur.

Miss blue - Vincent
Candyman - Christina aguilera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0